Blubb

hejsan hoppsan

Jag är fett trött efter att ha somnat i solen. var även i vattnet men det var sjukt kallt så jag gick upp nästan dirket. jag har säkert en tjusigt rödbränna på ryggen. IHHHH jag HATAR att vara blek och pigment fri. dessutom känner jag inte att bli svarthårig längre. NO MORE MAINSTREAM!!  skulle kunna tänka mig att bli vitblond. Tycker att det är sjuktsnyggt. Eller så där snyggt onaturlig röd. Funderar på att köpa en toning i rött/ blått /rosa? jag får se. ^^

ett seriöst blogg inlägg kommer. nångån senare ikväll.image1 mer om Håkan hellström i NÄSTA inlägg :D


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja men visst gör den, grymt bra!

2008-05-31 @ 19:26:20
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0